
Timp de patru zile, în cadrul ediției UNTOLD 2023, Parcul Central din Cluj-Napoca a găzduit peste 200 de discuții cu psihoterapeuți în primul Punct de Prim Ajutor Emoționalla un festival de muzică din România, organizat de Rețeaua de Sănătate REGINA MARIA.
“Pe tot parcursul festivalului am încercat și – sper eu – reușit să oferim sprijin real pentru tinerii care se confruntă cu explorarea propriului univers emoțional, și cred că le-am conturat o experiență bună care a schimbat ceva în interiorul lor, să îi facă mai încrezători față de terapie și împărtășirea problemelor personale. Majoritatea celor cu care am discutat nu au mai fost la terapie, dar au fost interesați de ea și sper eu convinși să continue această conversație atât de importantă, în orice modalitate preferă”, declară Lidia Rusu,terapeut în cadrul Rețelei de Sănătate REGINA MARIA
Anxietate, probleme în relații de cuplu, cu familia sau cu prietenii; pierdere și doliu, stres și burnout, stimă de sine scăzută – acestea au fost câteva dintre temele abordate, oglindind de altfel probleme din cabinetele psihoterapeuților. Mulți dintre cei care au venit au fost curioși și de procesul terapeutic: ce presupune, la ce ar putea să se aștepte în cabinet, despre ce pot vorbi, care e diferența dintre psiholog, psihoterapeut și psihiatru.
“Psihoterapia este un proces de durată, rezultatele se construiesc în timp, și pentru a ajunge să ceri ajutorul e nevoie să fii informat și să înțelegi că nu trebuie să porți o stigmă – în ziua de astăzi, a merge la terapie e ceva firesc și necesar pentru sănătate”, declară psihologul Oana Nicolau,fondator al clinicii cu același nume, parte din REGINA MARIA. “Echipa noastră a oferit timp și spațiu oricui a dorit să poarte o discuție cu un psihoterapeut și am fost impresionați să vedem deschiderea și interesul cu care am fost abordați. Reacțiile au fost incredibile! Colegii mei au primit nenumărate aprecieri, ceea ce ne demonstrează cât de mare e nevoia de a aduce terapia mai aproape de tineri”, a continuat psihologul Oana Nicolau.
Deși majoritatea persoanelor care au venit au fost tineri cu vârste între 15 și 35 de ani, au existat și cupluri sau copii care și-au manifestat dorința de a veni la discuții – ultimii sub supravegherea părinților.
Ce urmează: #ÎnTerapie, parte din viața de zi cu zi
Conversația despre terapie a avut un ecou mai larg – pe parcursul zilelor de festival, Rețeaua de Sănătate REGINA MARIA a oferit vizitatorilor peste 3000 de premii constând în ședințe gratuite de terapie, vouchere valorice și abonamente la terapie, dar și tricouri și tote bag-uri din colecția vestimentară #ÎnTerapie,produsă în serie limitată cu designerul timișorean Ina Biebel (Tombabe).
În urma feedback-ului pozitiv și a numeroaselor mesaje primite, colecția va fi pusă și în vânzare de către Tombabe în perioada 1 septembrie – 1 octombrie, iar REGINA MARIA va converti numărul de articole vândute în această lună, în ședințe gratuite de terapie oferite tinerilor între 16 și 24 de ani.
“Vârsta adolescenței estedificilă, pentru că au loc multe schimbări, atât pe plan biologic, cât și emoțional: avem trecerea de la vârsta de copil la cea de adult; este perioada în care se dezvoltă identitatea personală; grupul de prieteni devine foarte important, uneori mai important decât familia; sunt multe presiuni sociale cărora nu știi cum sa le faci față. Mulți dintre cei care cu care am vorbit au povestit despre relațiile cu prietenii și au avut întrebări despre modul în care pot face față presiunii sociale; tot la vârsta aceasta avem prima iubire, sunt multe lucruri ce țin de relaționare, de așteptări. E o vârstă a descoperirii: e important să se cunoască pe ei înșiși și să se pregătească pentru viață”, a continuat Lidia Rusu.
Rețeaua de Sănătate REGINA MARIA nu este la prima inițiativă de acest gen, implicându-se recent în acțiuni legate de sănătatea psihoemoțională a tinerilor în cadrul campaniei ING Unfollow Self:Hate.

Proiecţii de filme şi concerte sunt oferite turiştilor aflaţi pe litoral la a doua ediţie a Sunscreen Film & Arts Festival, ce va avea loc la Constanţa şi Mamaia, în perioada 17 – 20 august, au anunţat organizatorii. Intrarea este liberă pentru majoritatea evenimentelor.
În prima seară de festival, în Piaţa Ovidiu, spectatorii sunt aşteptaţi la un super concert Sarmalele Reci, care sărbătoresc anul acesta 30 de ani de carieră. Concertul va fi urmat de proiecţia comediei moldoveneşti Carbon (r. Ion Borş), care a strâns peste 100.000 de spectatori peste Prut şi a câştigat Premiul Publicului în iunie la TIFF. Regizorul filmului vine special de la Chişinău pentru acest eveniment.
Nicu Alifantis deschide a doua seară Sunscreen din Piaţa Ovidiu, într-un concert Alifantis & Zan urmat de proiecţia comediei Încă 2.0 lozuri, cu Dragoş Bucur, Dorian Boguţă şi Alexandru Papadopol. Comedia scrisă şi regizată de Paul Negoescu surprinde ideea îmbogăţirii peste noapte în era digitală şi preţul scump plătit de unii dintre cei care au pariat pe criptomonede. La Constanţa vor veni Dorian Boguţă, Ilona Brezoianu şi regizorul Paul Negoescu.
Programul zilei de sâmbătă din Piaţa Ovidiu include un concert Mirabela Dauer şi filmul California Dreamin’ regizat de regretatul Cristian Nemescu. Câştigător al premiului Un Certain Regard la Festivalul de la Cannes 2008, California Dreamin’ spune povestea unui tren NATO care este blocat într-o gară de provincie din România din cauza unui şef de gară zelos. În rolurile principale joacă magistral Armand Assante şi Răzvan Vasilescu.
Duminică, pe marele ecran se vede Dragoste pe muchie de cuţit (r. Germain Kanda), o comedie romantico-culinară cu Carmen Tănase, Răzvan Bănică, Ada Galeş, Alin Panc sau Marian Râlea, într-o avanpremieră unică, în varianta de lucru. O parte dintre actorii din film vor veni şi ei la Constanţa – Carmen Tănase, Ada Galeş, Răzvan Bănică, Sandu Pop, Alin Panc şi Rareş Dima.
“În paralel, în toate cele patru zile de festival, sunt programate filme şi evenimente în Piaţa Cazino din Mamaia, pe Plaja Reyna şi la Centrul MEPT ‘Jean Constantin'”, se mai spune în comunicat.
Astfel, turiştii din Mamaia vor putea urmări povestea de viaţă a unuia dintre cei mai mari jucători de fotbal din toate timpurile – Diego Maradona (r. Asif Kapadia), un film clasic de dragoste – Casablanca (r. Michael Curtis), şi în premieră, un nou film românesc regizat de Cătălin Saizescu – Visul – la proiecţia căruia vor fi prezenţi regizorul şi actorii Vlad Logigan şi Silviu Mircescu.
Duminică, pe scena de la Cazino Mamaia va avea loc un eveniment cu adevărat special – cineconcertul Genuine – povestea unui vampir, narat live de Irina Margareta Nistor alături de actorul Daniel Popa acompaniaţi de formaţia Foley’ala. După cine-concert, în Piaţa Cazino va fi proiectat filmul La Huella, povestea unui bar pe plajă (r. Alessio Rigo de Righi).
În fiecare seară, la Plaja Reyna, Sunscreen propune filme precum comedia islandezo-britanică Confort Nordic (r. Hafsteinn Gunnar Sigurssson), filmele biografice Rheingold (r. Fatih Akin) şi Tina (r. Daniel Lindsay, T.J. Martin) şi comedia romantică spaniolă Poveşti indiscrete (r. Cesc Gay).
La Centrul MEPT “Jean Constantin” e programată o proiecţie specială pentru cei mici, cu noul film regizat de Radu Muntean – David – în care protagonist este ultramaratonistul Tibi Uşeriu. Tot aici, spectatorii vor putea urmări în premieră cel mai nou documentar semnat de Oliver Stone – Nuclear Now şi filmul Tigru, regizat de Andrei Tănase. La “Jean Constantin”, Horaţiu Mălăele va susţine show-ul Sunt un orb.
Un eveniment special Sunscreen este şi GourmetCinema la Irish Pub, unde constănţenii vor avea parte de o seară specială: vor urmări filmul La Huella, povestea unui bar pe plajă, iar chef-ul Sergiu Masli va pregăti o cină inspirată din film.

Pe 15 august 2023 va avea loc prima ediție a Hackathon-ului Youni pentru liceenii pasionați de computer science. Scopul principal al Hackathon-ului Youni este de a oferi o platformă unde tinerii programatori și pasionații de tehnologie cu vârste între 15 și 18 ani să își pună în valoare abilitățile. Pe parcursul a 24 de ore, participanții vor avea oportunitatea de a-și dezvolta aptitudinile de lucru în echipă și de a experimenta colaborarea în cadrul unui proiect.
Hackathon-ul CS Youni este organizat de elevii din cadrul organizației Youni4Youth și își propune să creeze un mediu în care tinerii să își descopere întregul potențial. Evenimentul urmărește să atragă 20-25 de participanți și să încurajeze generarea de idei, experimentarea și dezvoltarea abilităților.
Echipa câștigătoare va primi un premiu în valoare de 1000 de euro plus un curs de programare pentru toți membrii echipei. În timpul evenimentului, participanții vor fi mentorați și vor primi feedback atât din partea echipei Youni, cât și din partea unor experți precum Andrei Văduva, CTO și a Cristinei Florescu, HR Manager la Green Horse Games. Compania Green Horse Games, cea mai de succes companie de mobile gaming pornită din România, se alătură evenimentului Youni ca partener, oferind participanților acces la sfaturi valoroase și la ghidare în domeniul mobile gaming.
„Suntem entuziasmați să anunțăm prima ediție a Hackathon-ului CS Youni”, a declarat Andrei Nicolae, CEO și fondator Youni. „Scopul nostru este să încurajăm următoarea generație de inovatori să își valorifice talentul și să cunoască oameni cu interese similare”.
În cadrul Hackathon-ului CS Youni, participanții vor fi împărțiți în echipe de 2-4 persoane și vor lucra împreună la proiecte. Fiecare echipă va primi o temă de rezolvat, cu 10 niveluri de complexitate, pe care va trebui să le rezolve împreună, în ordinea dificultății. Echipele vor avea 24 de ore să vină cu soluții și să le prezinte. Evenimentul promite să fie o experiență memorabilă pentru toți cei implicați, iar echipa câștigătoare va primi ca premiu un curs de programare.

Începând de săptămâna viitoare, EventsOnline.ro devine EventsMax.ro.
EventsMax.ro este evoluția naturală a platformei noastre EventsOnline. După mai bine de un an plin de învățăminte și mai mult de 14.000 de evenimente postate și promovate pe platformă, ne-am perfecționat modul în care ajutăm oamenii de afaceri și organizațiile să-și maximizeze potențialul.
EventsMax.ro este rezultatul cunoștințelor acumulate și al dorinței noastre de a oferi o soluție îmbunătățită pentru comunitatea de producători de evenimente business și profesionale și sutelor de mii de participanți la aceste evenimente. Este o platformă inovatoare, care ajută peste 20.000 de abonați să fie permanent la curent cu toate evenimentele de interes.
Misiunea EventsMax.ro este să conecteze companiile, organizațiile și experții cu audiența potrivită. EventsMax.ro facilitează accesul la informații relevante și oferă o experiență completă și interactivă pentru toți cei implicați în evenimente, fie că sunt evenimente cu participare în persoană, evenimente hibride sau evenimente complet digitale. De la organizatori la participanți, fiecare aspect este modelat pentru a maximiza afacerile și obiectivele tuturor.
EventsMax.ro este o platformă care reflectă ceea ce am învățat și ne-am propus să realizăm: să creăm o comunitate puternică și dinamică de profesioniști, să punem la dispoziție instrumente avansate și să oferim o experiență care să facă fiecare eveniment un succes.
Bine ați venit în era EventsMax, acolo unde fiecare eveniment primește atenția și susținerea necesară pentru a străluci în lumea business și profesională.

”În procesul de dezvoltare al produselor digitale calitatea datelor joacă un rol esențial, iar chatbotul Pharmachat utilizează doar date oficiale, cu o calitate impecabilă”, a explicat Gabriel Pavel, membru al boardului companiei Apollo AI Technologies modul în care a fost dezvoltat chatbotul dedicat tuturor profesioniștilor din domeniul sănătății. Intervenția sa a avut loc în cadrul evenimentului de lansare a chatbotului Pharmachat, organizată în 3 august 2023.
”O altă zonă pe care o adresăm foarte puternic este zona de ”user experience”, adică calitatea interacțiunii pe care utilizatorul o are cu aplicația noastră. Ne dorim ca totul să se desfășoare în limbaj natural, iar farmacistul sau medicul care utilizează chatbotul să nu aibă nevoie de pregătire sau un training foarte lung, ci să poată folosi imediat acest instrument” a continuat explicațiile Gabriel Pavel.
Acesta a mulțumit echipei de farmaciști Alphega care au testat aplicația și au validat răspunsurile chatbotului în perioada sa de dezvoltare: ”Am primit input-uri extrem de valoroase. Colegii farmaciști Alphega ne-au învățat ce să facem, dar și ce să nu facem, iar toate sugestiile au fost încorporate etapizat în platformă și au contribuit substanțial la dezvoltarea sa” a continuat Gabriel Pavel în cadrul intervenției sale.
Membru al Boardului companiei Apollo AI Technologies, specializată în utilizarea inteligenței artificiale, ca să dezvolte interfețe inteligente pentru domeniul sănătății, Gabriel Pavel a vorbit și despre perspectivele de dezvoltare ale chatbotului Pharmachat, precizând că este deja funcțională aplicația pentru telefoanele mobile cu sistem android. Viitoarele dezvoltări includ integrarea chatbotului în sistemele pe care farmaciștii le folosesc deja, precum cele de facturare sau alte instrumente de gestiune, sau integrarea funcției ”voice to text”, care ar permite medicului sau farmacistului să dicteze întrebarea pe care o are pentru chatbot și ar salva atfel timpul utilizatorilor.
Pharmachat a fost dezvoltat de compania românească Apollo AI Technologies, specializată în dezvoltarea de aplicații profesionale bazate pe inteligență artificială. Aplicația este pusă la dispoziția medicilor și farmaciștilor cu susținerea partenerului Alphega Farmacie.
Pharmachat procesează peste 8.500 de RCP-uri pentru medicamentele autorizate în România, oferind acces instant la peste 1,7 milioane de interacțiuni dintre medicamente. Astfel, Pharmachat devine ghidul esențial pentru toți specialiștii din domeniul sănătății aflați în căutarea informațiilor actualizate și relevante despre medicamente.

Asociația pentru Valori în Educație (AVE) prelungește înscrierile pentruGala Premiilor pentru Directorii Anului 2023. Astfel, directorii și directorii adjuncți din liceele, școlile și grădinițele publice și private din România mai pot aplica pentru unul dintre cele patru premii până pe 22 august (ora 23.59). Înscrierea se face online.
Gala Premiilor pentru Directorii Anului este un eveniment unic care apreciază la scenă deschisă poveștile de succes ale liderilor educaționali care fac diferența pentru copii și transformă școlile din România. Totodată, este singurul eveniment care aduce împreună liderii din școli și pe cei din business, reprezentanți din sectorul non-profit și din cel public, determinați să genereze schimbarea necesară pentru viitorul școlilor din țara noastră.
Asociația pentru Valori în Educație premiază începând din 2017 directorii de școală care, prin eforturile și proiectele pe care le implementează, schimbă școlile și comunitățile din care fac parte. Anul acesta are loc a șaptea ediție a Galei Premiilor pentru Directorii Anului, care se va desfășura pe 9 octombrie, la Ateneul Român.
Prin intermediul Galei Premiilor pentru Directorii Anului este recunoscut rolul strategic al directorului de școală în procesul de modernizare a educației. AVE premiază 4 directori de școală în cadrul următoarelor categorii: Inovare, Antreprenoriat, Egalitate de Șanse, precum și marele premiu, Directorul Anului 2023. Pentru fiecare categorie va fi acordat un premiu în valoare de 3.500 de euro cu scopul de a susține directorii în proiectele pe care le au în derulare în cadrul școlii sau pentru a demara un nou proiect. De asemenea, aceștia primesc și un loc în programul AVE de transformare a școlilor din România.
Înscrierea se face prin completarea, până pe 22 august, ora 23.59, a unui formular disponibil online, unde fiecare director poate aplica pentru cel mult două categorii de premii din cele trei posibile – Inovare, Antreprenoriat și Egalitate de Șanse. Fiecare director înscris este luat automat în considerare și pentru marele premiu, Directorul Anului 2023.
Mai mult, oricine cunoaște un director de școală cu rezultate extraordinare îl poate încuraja să aplice prin completarea unui formular de recomandarecare durează maximum 5 minute.
Selecția și jurizarea pentru Gala Premiilor pentru Directorii Anului se fac în mai multe etape, pentru care au fost cooptați specialiști din diferite domenii. Comisiile de jurizare alocate fiecărei categorii de premiu vor fi compuse din minimum șapte membri, majoritatea reprezentanți ai mediului de afaceri, specialiști în recrutare și educație, precum și câte un reprezentant al elevilor și un jurnalist.
Gala Premiilor pentru Directorii Anului este la a șaptea ediție și își propune să devină o tradiție. Evenimentul, organizat de Asociația pentru Valori în Educație, are rolul de a oferi sprijin și recunoaștere directorilor de școală, dar și să creeze un mediu în care educația să fie apreciată și valorizată, inspirând și mobilizând întreaga comunitate și lideri din diferite sectoare pentru a se implica în transformarea educației.

Povestea Galei Zâmbet în Dar este povestea recunoștinței și a binelui răsplătit, dar în același timp este și sprijinul pe care vrem să îl oferim neîncetat și necondiționat celor mai vulnerabili, mai inocenți și mai neajutorați dintre noi – copiii.
În 2023, a șaptea ediție a evenimentului caritabil Gala Zâmbet în Dar va avea loc pe 8 septembrie, în sala Chopin-Vivaldi de la Congres Hall – Palas Iași, începând cu ora 19:00 și va găzdui sute de invitați, împreună cu care vom celebra generozitatea, prietenia și dragul de bine. Alături de sponsori, donatori și parteneri vom scrie, și de data aceasta, o filă nouă din viața copiilor fără zâmbete.
Cine sunt copiii susținuți de Salvați Copiii Iași?
Fondurile strânse prin Gala Zâmbet în Dar merg către copiii vulnerabili, mici eroi care provin din medii de sărăcie extremă, susținuți zilnic prin centrele educaționale Salvați Copiii Iași. Frigul, lipsa apei curente și a condițiilor elementare de trai conturează o realitate extrem de dură, pe care niciun copil nu ar trebui să o trăiască. Împreună cu toate acestea, lipsa de atenție, afecțiune și educație în familie formează traume psihice și emoționale profunde, ceea ce le transformă copilăria într-o luptă pentru supraviețuire. Au nevoie să strângem rândurile în jurul lor, să-i ocrotim și să le luăm greutatea lumii de pe umerii lor mici.
Din nefericire acești copii nu au nevoie de ajutor doar într-o singură zi, ci în fiecare zi până când devin majori. Au nevoie de specialiști, de adulți de încredere de la care să învețe interacțiunea sănătoasă cu grijă și atenție, de o lume în care și ei să conteze, să râdă, să se joace, să se simtă acceptați și iubiți, de sute de ore de terapie și intervenție, de școală, de reeducare comportamentală și intervenție specializată pentru reducerea traumelor și a comportamentului agresiv, cu alte cuvinte de O NOUĂ ȘANSĂ!
Licitație caritabilă
Leontin Păun, Daniela Grapa, Sergiu Grapa, Mihaela Iacob, Denisa Pușcașu, Mihaela Balica sunt doar câțiva dintre artiștii care vor onora evenimentul prin lucrări de artă și bijuterii. Astfel, invitații vor avea posibilitatea de a licita pentru creații prețioase în beneficiul copiilor vulnerabili.
Spectacol „Fă-mi loc!”, în regia lui Radu Beligan
Medeea Marinescu și Marius Manole, ieșean de altfel, au o chimie fantastică pe scenă, iar acest lucru este evident în spectacolul “Fă-mi loc!”, în regia regretatului Radu Beligan. Hazardul îi aduce pe Camilla (Medeea Marinescu) și Manuel (Marius Manole) împreună, doi oameni ce nu au aparent nimic în comun, ceea ce va genera nenumărate “scântei”. Însă amândoi caută să înțeleagă și să se înțeleagă, amândoi au nevoie să se destăinuie, și mai mult, amândoi au nevoie de a se vindeca de singurătate. „Fă-mi loc!” este un spectacol care ne invită să reflectăm asupra propriei noastre existențe dincolo de orice conveniență socială.
Cum te poți implica?
Fie că alegi să achiziționezi un bilet de pe eventim.ro, să devii sponsor al evenimentului sau să donezi lucrări valoroase în licitația caritabilă, vei avea parte de o experiență diferită, în care puterea tuturor oamenilor buni motivează comunități și dărâmă sisteme de gândire convenționale.
Gala Zâmbet în Dar înseamnă un prilej de conectare, de vorbă și râs cu oameni buni și frumoși. Prietenia, generozitatea, bunătatea au un firesc ce adună toți invitații în Gală și-i fac să se simtă apropiați, familiari și animați de aceeași dorință, de a schimba în bine lumea în care trăim.
Program: https://salvaticopiii-iasi.ro/gala-zambet-in-dar/
Bilete: https://www.eventim.ro/ro/bilete/gala-zambet-in-dar-iasi-palas-sala-chopin-vivaldi-585566/event.html
Eveniment în Facebook: https://fb.me/e/3Jx5IfP5Q
Cum a fost în ediția de anul trecut?
În 2022, alături de maestrul Horațiu Mălăele, fiul său și Radu Captari, Gala Zâmbet în Dar a strălucit prin filantropia invitaților și a ajutorului oferit celor care nu au și nu pot. Lăsăm acest video să vorbească de la sine: https://www.youtube.com/watch?v=w4NyL5RK0Gs&t=9s

Asociația Produs de Cluj, entitate care funcționează sub autoritatea Consiliului Județean Cluj, este din nou partener al Primăriei municipiului Câmpia Turzii în organizarea festivalului SUMMER FEST.
Evenimenul se va desfășura pe parcursul a patru zile, din 12 până în 15 august, și va marca Zilele orașului dar și a VI-a ediție a Târgului Produs de Cluj la Câmpia Turzii.
Alin Tișe, președintele Consiliului Județean Cluj: „Târgul Produs de Cluj la Câmpia Turzii a devenit una dintre cele mai importante manifestări organizate de Asociația pe care o patronăm, locuitorii din zonă având nevoie de produse alimentare și artizanale tradiționale. Colaborarea cu Primăria municipiului Câmpia Turzii poate fi încadrată la excepțional, experiența noastră fiind astfel valorificată la maxim. Suntem convinși că și de această dată Asociația Produs de Cluj, în calitate de coorganizator, va oferi tuturor vizitatorilor târgului produsele cele mai bune de pe la noi și concerte de calitate superioară.”
La evenimentul de la Câmpia Turzii vor fi prezenți aproximativ 35 de expozanți care vor prezenta costume populare tradiționale, podoabe lucrate de mână, obiecte din lemn, jucării, cosmetice bio, articole de marochinărie și lavandă. Pe standuri vor putea fi găsite preparate după rețete tradiționale, de la miere de albine, sucuri, turtă dulce, ciocolată, înghețată, prăjituri și pâine de casă.
Pentru cei dornici să petreacă timpul liber cu familia organizatorii pun la dispoziție o terasă de alimentație publică cu preparate la grătar și un modern parc de distracții.

Aflată la a 13-a ediție anuală, Școala de Vară GPeC propune singura serie de cursuri intensive de E-Commerce și Digital Marketing din România – aceasta desfășurându-se în perioada 23-28 august în Moeciu de Sus, jud. Brașov. Evenimentul este dedicat magazinelor online și retailerilor tradiționali care doresc dezvoltarea canalului online, precum și agențiilor de Digital și oamenilor de Marketing cu focus pe e-commerce.
Școala de Vară GPeC reunește traineri cu vastă experiență în domeniu și abordează cele mai importante subiecte pentru oricine este interesat de Digital cu focus pe E-Commerce:
- Starea E-Commerce în 2023 din perspectiva curierilor: evoluție, trends, provocări și oportunități – Cornel Morcov (FAN Courier), Roxana Babatie (Cargus), Cătălin Maftei (Poșta Panduri)
- Cum dublezi eficiența echipei de marketing prin integrarea AI în 5 procese de marketing din compania ta – Mihai Vînătoru (DWF)
- Perspectiva Google asupra Retail-ului românesc: evoluție & trend-uri – Florin Pravai (Google România)
- Google Ads Highlights pentru Q4 – Mădălina Stănescu (Optimized)
- Facebook & Instagram Ads: 2023 Strategies for Higher Engagement and Visibility – Oana Vasilică (Canopy)
- Transformă-ți datele în avantaj competitiv – Sabin Belușică (Httpool)
- Get More From Your Marketing Budget: From Analysis To Strategy to Profit – Daniel Ene (Limitless Agency)
- Tips pentru creșterea vânzărilor în eMAG Marketplace – Oana Antohe (eMAG)
- Performance Marketing & Scalare în Business – Gabriel Bonciu (2Performant), Virgil Pascu (Publicis Groupe), Cosmin Dărăban (Gomag)
- SEO Tehnic: Optimizări pentru E-Commerce – Steffen Heringhaus (Five Elements Digital)
- E-mail Marketing pentru E-Commerce – Raluca Radu (MTH Digital)
- 7 Metode de Optimizare a Procesului de Checkout – Vlad Stoiculescu (VTEX)
“Școala de Vară GPeC este despre și pentru comunitate. Prin faptul că petrecem 5 zile împreună într-un cadru informal, la aer curat de munte, încurajăm dialogul și colaborarea între participanți – de multe ori, la Școala de Vară s-au născut parteneriate pe termen lung și sprijin reciproc în realizarea anumitor proiecte. Învățăm și ne punem la curent cu toate noutățile în cadrul cursurilor și dezbaterilor, dar facem și networking, schimb de experiență și team-building alături de unii dintre cei mai buni specialiști din Digital-ul românesc”, spune Andrei Radu, CEO & Founder GPeC.

Cea de-a XIV-a ediţie a Festivalului Serile Filmului Românesc (SFR), eveniment care se desfăşoară în perioada 9-13 august, este prima ediţie în care este celebrată femeia, fiind dedicată actriţei Tora Vasilescu.
“Ediţia a XIV-a aduce cea mai importantă noutate legată de faptul că dedicăm festivalul unei actriţe, adică e prima dată când o doamnă e aniversată la SFR, Tora Vasilescu, o actriţă importantă care a marcat generaţii. Avem o retrospectivă cinematografică cu cinci filme. Anul acesta, premiile de excelenţă sunt toate pentru doamne: Corina Chiriac, scriitoarea Nora Iuga. Filmele în avanpremieră sunt 17 la număr, ele vor fi prezentate în toamnă. Este o ediţie complexă, cu peste 60 de invitaţi, şi cu aniversare a filmului ‘E pericoloso sporgersi’, al lui Nae Caranfil, la 30 de ani de la lansare”, a declarat organizatorul SFR, Andrei Giurgia.
Conform acestuia, ediţia SFR de anul acesta îi este dedicată actriţei Tora Vasilescu, căreia în semn de recunoştinţă pentru întreaga carieră şi viaţă dedicată filmului şi teatrului îi va fi înmânat Premiul Serile Filmului Românesc.
Tora Vasilescu este cunoscută pentru cariera impresionantă din teatru şi film şi este considerată o actriţă de referinţă în industria artistică românească.
Spectatorii SFR o vor putea vedea în numeroase roluri remarcabile: Cursa (regia Mircea Daneliuc), 1975, Sosesc păsările călătoare (regia Geo Saizescu), 1984, Cuibul de viespi (regia Horea Popescu), 1987, Şobolanii roşii (regia Florin Codre), 1991, Occident (regia Cristian Mungiu), 2002.
În cadrul Galei de deschidere a festivalului, eveniment care se va desfăşura în Piaţa Unirii, în prezenţa ministrului Culturii, Raluca Turcan, marea artistă Corina Chiriac va urca pe scenă pentru a susţine un concert extraordinar. Totodată, va fi recompensată cu Premiul de excelenţă SFR 14.
De asemenea, în cadrul SFR spectatorii pot participa la evenimente dedicate actorului ieşean Teodor Corban, dar şi artistului Ion Popescu Gopo, pentru a marca 100 de ani de la naşterea sa, dar şi regizorului Lucian Pintilie, la 90 de ani de la naştere.
Tot anul acesta s-au împlinit 100 de ani de la naşterea regizorului Liviu Ciulei, iar echipa festivalului anunţă o proiecţie specială a filmului ”Pădurea spânzuraţilor”, unde invitată specială va fi actriţa Mariana Mihuţ, care va vorbi despre moştenirea şi impactul pe care Liviu Ciulei le-a avut în lumea cinematografiei şi culturii româneşti.
În cadrul ediţiei din acest an, spectatorii pot urmări şi filmul de debut al regizorului Nae Caranfil, “E pericoloso sporgersi”, într-o variantă restaurată digital, la 30 de ani de la premieră.