devine


Forumul Studenților Români de Pretutindeni, deschidere oficială la Palatul Victoria

Ceremonia de deschidere a celei de-a III-a ediții a Forumului Studenților Români de Pretutindeni are loc pe 16 august, la Palatul Victoria.

Organizat de asociațiile de studenți și tineret din România, în parteneriat cu Departamentul pentru Dezvoltare Durabilă, Forumul se va desfășura până pe 21 august și va oferi o voce puternică studenților pentru a-și exprima spiritul democratic și pentru a ajuta la soluționarea problemelor actuale.

Proiectul urmărește implicarea activă a tinerilor în dezbateri organizate în cadrul celor 7 comitete, pe teme precum Afaceri Europene, Educație și Tineret, Energie și Mediu, Justiție și Drepturile Omului, Muncă și Economie, Sănătate, Cultură și Turism. Acestea vor avea ca rezultat 7 rezoluții ce vor fi înaintate instituțiilor cu putere decizională. La ceremonia de deschidere vor participa: Marcel Ciolacu, Prim-Ministru; László Borbely, Consilier de Stat și coordonator al Departamentului de Dezvoltare Durabilă; Natalia-Elena Intotero, Ministrul Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse; Sebastian-Ioan Burduja, Ministrul Energiei; Bogdan-Gruia Ivan, Ministrul Cercetării, Inovării și Digitalizării; Sorin Cîmpeanu, Președintele Consiliului Național al Rectorilor; Ioana Dospinescu, Co-Fondator FRSP și Public Affairs Manager în cadrul Romanian Business Leaders; Ina Nimerenco, Project Manager și moderator, FSRP 2023.

Pe întreaga perioadă de desfășurare a Forumului, peste 100 de studenți din străinătate și din România vor avea ocazia să dezbată probleme relevante cu care se confruntă societatea noastră și, sub îndrumarea celor 7 moderatori și 7 experți în domeniile abordate, fiecare comitet va redacta un document scris de tip rezoluție, găsind soluții eficiente pentru problemele aferente comitetului ales.

​Forumul are ca scop sprijinirea democrației participative și promovarea implicării societății civile în procesul de legiferare. Propunerile finale ce rezultă din dezbaterile Forumului vor alcătui o rezoluție care va fi înaintată ministerelor și autorităților publice, ele reprezentând viziunea tinerilor pentru dezvoltarea României.


ROMANIAN ENTREPRENEURS TOUR, cel mai așteptat turneu de business din România

Manageri, directori, top executives, antreprenori si fondatori de startup-uri vin la ROMANIAN ENTREPRENEURS TOUR să învețe cum să construiască o afacere de succes de la 7 antreprenori care au transformat mediul de business din România:

✅ Dragoș Petrescu – Președinte CITY GRILL RESTAURANTS, Investitor Imperiul Leilor
✅ Dragoș Anastasiu – Fondator Eurolines Grup
✅ Cristina Bâtlan – Co-fondator Musette, Investitor Imperiul Leilor
✅ Avi Cicirean – Fondator BRAND MINDS & BRANDIO, Brand expert
✅ Andreea Raicu – Mindfulness Leader & Entrepreneur
✅ Dr Mihail Pautov – Medic specialist, Host MediCool
✅ Cristian Onețiu – Antreprenor, Investitor, Autor

Ce înveți

  • ARTA SUCCESULUI IN AFACERI: DE LA SEED LA START UP LA SCALE UP
  • CUM CONSTRUIEȘTI UN BRAND GLOBAL
  • CUM GESTIONEZI IN BUSINESS PERIOADELE DE STRES
  • OBICEIURI PENTRU LONGEVITATE & PERFORMANȚĂ
  • CUM SĂ GĂSEȘTI ÎN BUSINESS NIȘA PE CARE SĂ O DOMINI
  • CUM CONSTRUIEȘTI O COMPANIE DE MILIOANE
  • INOVAREA CA MOTOR AL SUCCESULUI ÎN AFACERI

Evenimentul va fi moderat de Călin Iepure, CEO Bizz.club, trainer, autor și consultant de business.

🗓️ 7-13 noiembrie
📍IAȘI – 7 noiembrie
📍TIMIȘOARA – 9 noiembrie
📍ORADEA – 10 noiembrie
📍CLUJ – 11 noiembrie
📍BRAȘOV – 13 noiembrie


Un reper în marketingul modern, EventsOnline devine EventsMax

În era marketingului modern, interacțiunea și construirea de relații autentice cu publicul fac parte din elementele succesului. De aceea, evenimentele reprezintă un instrument puternic, care oferă brandurilor oportunitatea de a se conecta direct cu audiența și de a crea experiențe memorabile.

Platforma EventsOnline înțelege importanța acestui concept și oferă organizatorilor posibilitatea de a-și promova evenimentele într-un mod structurat și eficient. Fie că vorbim de seminarii web, conferințe, training-uri sau lansări de produse, diversitatea evenimentelor disponibile pe platformă răspunde nevoilor variate ale companiilor.

Prin intermediul platformei, organizatorii pot atinge un public diversificat, prezentându-și mesajele și ofertele într-un mediu captivant și interactiv. Posibilitatea de a personaliza evenimentele și de a adăuga elemente inovatoare, precum sesiuni de întrebări și răspunsuri în timp real sau sondaje de opinie, îi angrenează pe participanți și creează conexiuni puternice între brand și public.

Fie că este vorba despre evenimente virtuale, hibride sau fizice, platforma facilitează organizarea și promovarea lor, asigurând o vizibilitate maximă în rândul audiențelor relevante. Cu o abordare intuitivă și funcționalități avansate, evenimentele devin experiențe de neuitat pentru participanți și oportunități inestimabile de promovare pentru companii.

Pe EventsOnline, fiecare eveniment devine o scenă a interacțiunii, unde experții și profesioniștii își împărtășesc cunoștințele, iar clienții pot interacționa direct cu brandurile favorite. Cu o abordare orientată către o experiență completă, platforma nu doar conectează participanții, ci și creează amintiri durabile și asociații pozitive cu brandurile.

Platforma EventsOnline evoluează tehnologic și vizual pentru a rămâne un partener puternic alături de organizațiile care doresc să își dezvolte prezența în mediul online, să atragă noi clienți și să-și consolideze relațiile cu cei existenți. De la crearea și promovarea evenimentelor, până la oferirea unei experiențe excepționale participanților, vom avea un reper al marketingului modern și extrem de eficient: EventsOnline, care devine EventsMax.


Prima ediție “Open to Smile”, unul dintre cele mai mari congrese de implantologie orală, va avea loc la Brașov, în septembrie

Hotel Kronwell din Brașov va găzdui pe 28 și 29 septembrie un eveniment special din lumea implantologiei, unde douăsprezece speakeri de excepție sunt așteptați să împărtășească cunoștințele lor impresionante. Prima ediție Open to Smile își propune să devină unul dintre cele mai mari congrese de implantologie orală, un cadru educativ pentru explorarea celor mai noi tehnologii și tendințe din domeniul medicinei dentare.

SPEAKERI:

Dr. Arthur Hrayr Partiyan – Tratamente estetice și funcționale cu și fără implanturi;

Dr. Marco Esposito – Implanturi scurte ca alternativă la procedurile de mărire osoasă;

TD Jesús Martínez Sánchez – G-CAM, eficiență și soluție biomecanică pentru restaurări dentare;

Prof. Univ. Dr. Suciu Mircea – Reabilitări orale complexe. Obiectivele medicului. Așteptările pacientului;

Dr. Sava Cătălin – Regenerarea osoasă în urma defectelor periimplantare;

TD Adrian Andrei – Back (or go) to basics;

Dr. Melian Gabriel – Cum se vede implantul?

Asist. Dr. Berneanu Florentin – Obiectivizarea timpului protetic implantar: Factorul stabilitate;

WORKSHOP 1

TD Ornella Tosta Villino & TD Roxana Cuzub – WORKSHOP GRAPHENANO EXPERIENCE

WORKSHOP 2

Dr. Theodor Nistor & Dr. Teodor Bordei – GDiFF FIRST EXPERIENCE

WORKSHOP 3

Dr. Theodor Nistor & Dr. Teodor Bordei – BONNY ADDITION

Ce face să fie special la acest eveniment? Lista de speakeri de top, workshopuri de adiție osoasă și inserare a implantului GDiFF în os animal de origine bovină, zeci de seminarii special pregătite pentru a îți mări orizontul profesional unde poți participa și dacă nu ai un nivel avansat în domeniu.

Pentru înscrieri și informații, apelați numerele de telefon 0723.219818 sau 0725.092000 sau contactați reprezentanții medicali #PCDental.


Conferința

S-a dat startul înscrierilor la cea de a IX-a ediție a conferinței “Actualități în Gastroenterologie”, un eveniment organizat de Societatea Română de Medicină Internă în colaborare cu Mayo Clinic.

Evenimentul își propune să prezinte date recente privind diagnosticul și terapia principalelor afecțiuni digestive cu numeroase implicații în prognosticul și supraviețuirea pacienților. De asemenea, organizatorii își doresc ca această manifestare să prilejuiască participanților oportunitatea de a interacționa cu speakerii, pentru a schimba opinii privind tratamentul individualizat al pacienților pe care îi au în îngrijire.

Conferința “Actualități în Gastroenterologie”, ce are drept coordonator pe Prof. Dr. Carmen Fierbințeanu – Braticevici, va avea loc pe 15 și 16 septembrie, la Hotel Caro din București.

Înscrierile se fac pe platforma de evenimente medicale MedixHost


ReTech & Digital are loc pe 14 septembrie, la Hotel Radisson Blu din București

Sub motto-ul „Attract and retain your customers through technology”, ReTech & Digital are loc pe 14 septembrie, la Hotel Radisson Blu din București și își propune să devină punctul de întâlnire al furnizorilor și distribuitorilor de tehnologii cu retaileri și producători din piața locală.

De la case selfcheck-out, roboți din magazine sau din centrele de distribuție, asistenți virtuali și chatboturi, la soluții de AR, VR, colectare datelor și utilizarea în masă a AI, viitorul retailului pare să se îndrepte spre o integrare seamless între online și offline, creând o experiență de cumpărare omnicanală și fluidă.

Printre speakerii care vor urca pe scena primei ediții ReTech & Digital pe 14 septembrie pentru a ne împărtăși insighturi despre cum tehnologia și noile soluții digitale ajută concret businessurile din retail, precum și trendurile și inovațiile ce își vor lăsa amprenta în industria de retail & FMCG se numără:

Gabriela Stănică – Chief Information Data Officer & Director eCommerce Carrefour România

Cătălin Samara – CEO Bringo International

Bogdan Gross – CEO re:innovation

Marius Iurian – Co-fondator & Managing Partner Transart Business Software

Florentina Grigore – Founder & Managing Director Digital Trade Marketing

Dan Marc – CEO & Fondator Footprints AI

Până pe 1 septembrie 2023, ReTech & Digital propune oferta Early Bird pentru cei interesați de eveniment, la prețul de 120 euro + TVA. Mai mult, pe lângă oferta de early bird, vă punem la dispoziție reduceri de grup: 10% pentru mai mult de trei participanți și 15% pentru mai mult de cinci bilete cumpărate.


Școala de Vară SAMF: 28 august - 1 septembrie 2023

Societatea Academică de Medicină a Familiei vă invită, între 28 august – 1 septembrie 2023, la Hotel Grand Caraiman din Neptun, la cea de-a treia ediție a Școlii de Vară, care are ca obiectiv crearea unui spațiu de dialog între toți participanții, deopotrivă specialiști și medici rezidenți, dar și un ecosistem de învățare bazat pe sesiuni practice și workshopuri care să faciliteze acumularea de informații. În perioada celor 5 zile de eveniment se va oferi participanților posibilitatea de a se conecta la comunitatea științifică și de a construi relații profesionale solide.

Toate sesiunile programului științific sunt coordonate de personalități de renume din domeniu, profesori universitari și medici care vin în întâmpinarea nevoii constante de perfecționare a tuturor specialiștilor în medicină de familie:

Prof. Dr. Viorela ENĂCHESCU,Craiova
Workshop:Ecografia abdominală
Acest workshop de inițiere în ecografia abdominală oferă medicilor posibilitatea de a se familiariza și de a-și dezvolta abilitățile de manevrare a sondei ecografice, cursul fiind axat pe demonstrații practice, prelegeri teoretice și discuții de caz, sub îndrumarea D-nei Prof. Dr. Viorela Enăchescu (președinte al Societății Române de Ultrasonografie în Medicină și Biologie, 2018 – 2020).
Demonstrațiile practice se realizează cu ajutorul unui ecograf care permite participanților efectuarea de ecografii abdominale cu recunoașterea reperelor anatomice normale sau a modificărilor patologice specifice. Toți cursanții au posibilitatea de a utiliza ecograful și de a-și îmbunătăți abilitățile.

Conf. Dr. Andreea VARGA & Prof. Dr. Ioan ȚILEA,Târgu Mureș
Workshop “hands-on” pentru medicul de familie
· Noțiuni de ecocardiografie
· Focus Insuficiența cardiacă
· Focus Hipertensiunea pulmonară
În acest workshop “hands-on”, participantii se familiarizează cu noțiuni elementare de ecocardiografie. Informația teoretică și discuțiile de caz sunt însoțite de sesiuni de hands-on în care participanții au posibilitatea să-și dezvolte aptitudinile practice de aplicare a tehnicilor elementare de ecografie cardiacă. Sunt puse la dispoziție mini-ecografe de tip Handheld, pe care vor deprinde tehnicile de manevrare a sondei de ecografie cardiacă în vederea efectuării unui examinări ecografice cât mai corecte.

Conf. Dr. Andrea Elena NECULAU,Brașov
· Medicina bazată pe dovezi în formarea rezidenților de medicina familiei
În cadrul acestei sesiunii participantii se vor familiariza cu principiile medicinii bazate pe dovezi și utilizarea acestora în formarea din rezidențiat precum și în cercetarea medicală. Se vor parcurge etapele formulării unei întrebări clinice, modalități de căutare a informației medicale în bazele de date medicale, tipuri de studii în cercetarea medicală precum și aplicarea rezultatelor cercetării în practica medicală.
· Managementul urgențelor respiratorii în cabinetul medicului de familie
Dintre primele motive de prezentare în cabinetul medicului de familie se disting afecțiunile respiratorii fie ele acute sau cronice. În cadrul acestei sesiuni vor fi abordate recunoașterea principalelor urgențe respiratorii și managementul acestora la nivelul cabinetului cu un accent aplicat și pe aspectele de dotare a cabinetului în vederea gestionării acestor patologii.
· Gândirea clinică în formarea rezidenților de medicina familiei – cazuri clinice model
În cadrul acestei sesiuni vor fi parcurse modele de gândire clinică în practica medicului de familie utilizând câteva cazuri clinice. Vor fi discutate strategii de abordare a cazurilor, principii de prioritizare în contextul particular al medicinii de primă linie.

Conf. Dr. Polliana Mihaela LERU,București
· Angioedemul în practica medicală
· Povara actuală a alergiilor respiratorii

Conf. Dr. Elena Adorata COMAN,Iași
· Factorii de risc cardio-vascular: Score 2
· Riscul cardio-vascular la copil
· Tratamentul Hipertensiunii arteriale in lumina SCORE2

Prof. Dr. Roxana FOLESCU,Timișoara
· Îngrijiri speciale acordate gravidei, lăuzei și copilului în asistența medicală primară
Medicina omului sănătos reprezintă o prioritate a medicului de familie începând prin consilierea pregravidică și ulterior, continuând cu monitorizarea dezvoltării psiho-somatice a copilului. Pornind de la preluare nou-născutului, în cadrul vizitei la domiciliu în primele 4-7 zile și evaluările periodice în cadrul examenului de bilanț, orice tulburare de dezvoltare staturo-ponderală și psiho-motorie poate fi diagnosticată precoce și abordată terapeutic în timp util

Conf. Dr. Daniela GURGUS,Timișoara
· Îngrijirile la domiciliu în practica medicului de familie
Practica medicului de familie implică îngrijirile la domiciliu a asiguraților. În acest sens, în cadrul vizitei la domiciliu, medicul de familie va trebui să efectueze investigațiile paraclinice posibile și să monitorizeze clinico-terapeutic evoluția pacienților. Un aspect particular al îngrijirilor la domiciliu, îl reprezintă îngrijirile terminale și paleative în echipe multidisciplinare.

Dr. Mihai Cristian POPESCU,București
· Plagiatul și “măsurile de profilaxie” antiplagiat
· Norme moderne de realizare a lucrărilor științifice

Prof. Dr. Doina Carina VOINESCU,Galați
· Abordarea pacientului cu patologie reumatismală
· Sindroame dureroase regionale musculoscheletale: mână, cot, umăr, picior, genunchi, şold, patologia discală a coloanei vertebrale
· Osteoporoza

Conf. Dr. Mihaela Adela IANCU,București
· Screening și management integrat al factorilor de risc oncologic în cabinetul medicului de familie
· Principii de recuperare a vaccinărilor restante

Șef Lucr. Dr. Daniela Mihaela BALTĂ,București
· Screening și management integrat al factorilor de risc cardiovascular în cabinetul medicului de familie

Asist. Univ. Dr. Adriana TICĂRĂU,București
· Screening și management integrat al factorilor de risc pentru creșterea și dezvoltarea copilului în cabinetul medicului de familie

Șef Lucr. Dr. Laura Maria CONDUR,Constanța
· Monitorizarea și managementul integrat al pacientului cronic cu HTA, DZ, BCR în cabinetul de Medicina de Familie
· Abordarea integrată a pacientului adult vârstnic în cabinetul de Medicina de Familie. Evaluarea geriatrică standardizată

Conf. Dr. Andreea VARGA,Târgu Mureș
· Orientări practice în diagnosticul și managementul insuficienței cardiace în asistența medicală primară

Prof. Dr. Ioan ȚILEA,Târgu Mureș
· Hipertensiunea pulmonară în medicina de familie

Dr. Anca DĂSCĂLESCU,Brașov
· Complianța pacienților hipertensivi la monitorizarea factorilor de risc modificabili, în cabinetul medicului de familie, studiu personal

Dr. Ileana Cristina MIRON,Craiova
· Pacientul oncologic în practica MF

 

Pentru informații suplimentare vă invităm să accesați pagină web dedicată: https://svmf.samf.ro/inscriere/

Secretariat organizatoric: svmf@samf.ro, 0742.155.510.


Expoziţia tematică ''Hanurile uitate ale Bucureştilor'' - din 25 august, la Palatul Suţu

Expoziţia tematică ”Hanurile uitate ale Bucureştilor”, care prezintă povestea unor astfel de obiective ridicate în secolele XVII – XIX, astăzi dispărute în mare parte, se va deschide, pe 25 august, la Palatul Suţu.
Aşezate în inima târgurilor comerciale sau în apropierea lor, hanurile au impulsionat activitatea comercială şi meşteşugărească datorită fluxului de mărfuri sosite de peste hotare, fiind apreciate din acest punct de vedere drept veritabile bastioane ale comerţului.
S-a apreciat că Bucureştiul ar fi avut circa 145 de hanuri, dar extrem de puţine şi-au lăsat amprenta în istorie. În general, hanurile erau numite după cel care le-a construit – Hanul Şerban Vodă, Hanul Constantin Vodă, Hanul lui Manuc, Hanul Damaris, Hanul Filipescu sau după mănăstirea căreia îi aparţineau – Sf. Gheorghe, Sf. Ioan cel Mare, Sf. Ecaterina, Sf. Spiridon. Unele purtau nume colocviale, precum porecla proprietarului – Hanul Înjugă Urs, Hanul lui Urlă-n Sus, numele zonei în care fusese construit – Hanul de la Băneasa, culoarea pereţilor – Hanul Roşu, Hanul Verde, Hanul Galben sau denumirea vreunui aspect caracteristic – Hanul cu Tei, precizează sursa citată.
Numărul lor exact este greu de stabilit deoarece în afara marilor edificii ridicate de domnitori, mănăstiri sau mari negustori în zona centrală a oraşului, existau în apropierea drumurilor care veneau din provincie şi în aproape toate mahalalele şi construcţii de mai mici dimensiuni care au avut o existenţă scurtă.
Cercetările arheologice din ultimii ani din Bucureşti au scos la lumină structuri de zid şi materiale arheologice identificate ca aparţinând unor astfel de hanuri, expoziţia incluzând o parte dintre rezultatele acestor cercetări, puse în relaţie cu documente din epocă, însemnări, planuri, litografii, picturi, fotografii şi piese de colecţie, care împreună vor introduce vizitatorul în fascinantul univers al hanurilor bucureştene.
Expoziţia este curatoriată de dr. Raluca Moţei, arheolog, Biroul Istorie Veche şi Medievală al MMB şi drd. Gabriel Constantin, muzeograf, Biroul Istorie Modernă şi Contemporană, Secţia Istorie a MMB.


EventsMax - o nouă etapă în maximizarea obiectivelor tale de afaceri

Într-o lume a afacerilor în schimbare rapidă, EventsMax (fosta platformă EventsOnline) este un partener indispensabil pentru profesioniști și oameni de afaceri. Evenimentele au evoluat din simple întâlniri în oportunități vitale de marketing și comunicare. Potrivit unui raport Hubspot State of Marketing Trends 2023, evenimentele hibride, webinarele și conferințele sunt în topul preferințelor companiilor ca și instrumente de marketing și comunicare. Majoritatea profesioniștilor și oamenilor de afaceri consideră că evenimentele au un impact semnificativ asupra brandului și rezultatelor comerciale.

În același timp, evenimentele hibride și online cresc în importanță, aducând versatilitate și acces la publicuri globale, iar managerii afirmă că evenimentele online au generat un ROI mai bun decât evenimentele tradiționale.

EventsMax răspunde acestor cerințe, furnizând o platformă modernă pentru organizarea informațiilor despre zeci de mii de evenimente de business și profesionale și pentru promovarea lor. Cu peste 20.000 de abonați și peste 450 de organizatori de evenimente listați în platformă, EventsMax devine esențial pentru oricine dorește să rămână competitiv.

De săptămâna viitoare, EventsOnline devine EventsMax și te poți alătura și tu, gratuit, prin abonare la newslettere, dacă nu ești deja abonat. Poți fi parte din transformarea marketingului și poți să-ți maximizezi obiectivele folosind zilnic EventsMax.


Artişti români de top vin la Festivalul Inimo de la Iași, pentru ca 10.233 de copii nevoiaşi să meargă la şcoală

O nouă ediţie a ‘Festivalului Internaţional al familiei, al vieţii şi al faptelor bune – Inimo”va fi organizat în perioada 18-20 august, pe Stadionul Emil Alexandrescu din Iaşi, cu banii strânşi urmând a fi cumpărate haine şi rechizite şcolare pentru 10.233 de copii care provin din familii nevoiaşe.
Organizatorul festivalului, preotul Dan Damaschin, paroh al bisericii din curtea Maternităţii Cuza Vodă din Iaşi, a declarat că pe scena care va fi amplasată pe Stadionul “Emil Alexandrescu” vor cânta artişti români de top.
“Festivalul va începe vineri, 18 august, cu spectacole ale Circului de Stat din Chişinău, dar va fi o reprezentaţie de excepţie a lui Smiley, Connect-R, Direcţia 5, Andia. Vor fi cinci ore de concerte de mare calitate. În fiecare zi, artişti locali vor susţine spectacole şi concerte gratuite. Sâmbătă începem tot în jurul orei 18,00. Avem surprize şi pentru copii. Va veni Gaşca Zurli. Seara vor concerta Irina Rimes, Horia Brenciu, Damian Drăghici, Nicoleta Nucă. Duminică, după ce se termină slujba la Mitropolie, va fi organizat un spectacol, iar de la ora 17,00 vor concerta Mario Fresh, Ana Beregoi, Antonia. Am primit un apel de la o bunicuţă care spunea că vrea muzică de calitate, că îi vrea pe cei de la Iris, aşa că duminică seara vor concerta şi ei. Va fi un moment special prefaţat de Ovidiu Lipan Ţăndărică. Seara va fi închisă de cei de la Voltaj”, a declarat părintele Dan Damaschin.
Accesul la concerte şi celelalte evenimente organizate la Festivalul INIMO se face pe baza unor invitaţii. Pentru a obţine o invitaţie este nevoie să fie făcută o donaţie. Cu banii strânşi, 10.233 copii vor putea merge la şcoală.
Potrivit organizatorului acestui festival, beneficiază de gratuitate familiile care au cel puţin trei copii minori. Tot de gratuitate beneficiază şi persoanele cu dizabilităţi, împreună cu însoţitorii lor legali (asistenţi personali).
“Aşteptăm ca toată suflarea ieşeană să fie pe stadion. Vor avea ocazia nu doar de a se simţi bine în compania civilizată şi plină de omenie, ci şi să se odihnească sufleteşte ştiind că vin acolo să se implice într-un proiect de amploare, şi anume, de a face oameni mari 10.233 de copii sărmani din diverse cătune ale Iaşiului. Sper ca împreună să reuşim să îmbrăcăm aceşti copii şi să-i trimitem la şcoală. Fiecare invitaţie e obţinută printr-o donaţie făcută în conturile Asociaţiei Glasul Vieţii. Aşa cum spuneam, banii vor fi folosiţi pentru a oferi şansa unui copil de a merge la şcoală îmbrăcat din cap până în picioare pentru ceea ce este necesar de mers la şcoală, de la articole de îmbrăcăminte, încălţăminte, articole de igienă şi rechizite şcolare”, a declarat părintele Dan Damaschin.
De asemenea, la ediţia de anul acesta cei care vin la “festivalul inimii” au prilejul să cumpere încălţăminte INIMO, fabricată într-o localitate din judeţul Suceava. Pentru a achiziţiona o pereche de tenişi INIMO donaţia este de 300 de lei, banii strânşi urmând a fi alocaţi îmbrăcării unui copil sărman. AGERPRES



Nu mai rata niciun eveniment!

Eventsonline.ro te ajută să fii la curent cu toate evenimentele din domeniul tău!

Lasă-ne adresa ta de e-mail, iar noi îți vom trimite săptămânal un newsletter cu evenimentele de
interes pentru tine. Gratuit.