Pe de o parte, exigența clienților a crescut în ultimii ani, iar aceștia au opțiuni diverse pentru a-și satisface nevoia de produse și servicii, iar pe de altă parte, angajații adecvați sunt tot mai dificil de găsit și de reținut. Competiția a crescut dramatic, pe fondul dezvoltării lanțurilor de farmacii, a fuziunilor și achizițiilor, dar există și provocări specifice precum rentabilitatea în scădere, termenele lungi de recuperare a sumelor datorate; disponibilitatea unor medicamente sau relația dificilă și consumatoare de timp cu Casele de Asigurări de Sănătate.
În aceste condiții, proprietarul de farmacie trebuie să fie un antreprenor priceput, un manager profesionist și un lider de echipă care reușește să motiveze și să inspire.
Te așteptăm la webinar pentru a discuta despre:
Cum facem & Ce presupune marketingul unei farmacii
Avantajele farmacistului independent & Cum te diferențiezi de farmaciile din jur
Campanii de marketing: ce funcționează și ce nu
Tehnologii & Provocări & Oportunități digitale