Evenimentele business și profesionale care contează

Cum functioneaza

Cum funcționează platforma

1. Cont

Completați formularul de înregistrare cu toate câmpurile necesare. Ulterior înregistrării, vom verifica informațiile și vă vom activa contul. Veți primi un e-mail de confirmare a activării contului.

Vă puteți loga în cont direct din formularul de logare din bara de pe dreapta paginii Acasă sau utilizând acest link.

Utilizați acest link pentru a vă reseta parola. Veți primi mesaj de resetare a parolei pe e-mail.

2. Vizualizare evenimente

Aveți posibilitatea de a efectua o căutare avansată, utilizând mai multe criterii de căutare: cuvinte cheie, organizator, speaker, data și luna evenimentului.

Rețineți că puteți căuta doar evenimente care vor avea loc în viitor.

În pagina Acasă, aveți scurtături către evenimente viitoare din 4 domenii principale: business, sănătate, educație și administrație.

Periodic, primiți în Inbox un newsletter care conține ultimele evenimente publicate din domeniile dvs de interes, selectate la înregistrare.

3. Publicare evenimente

Din meniul de utilizator, aveți buton de Adaugă Eveniment.

Completați toate câmpurile obligatorii și atașați o fotografie relevantă. Puteți include o notă către editori, dacă este nevoie. Informațiile trimise vor fi verificate. După publicare, veți fi notificat pe e-mail.

În meniul dumneavoastră de utilizator, din butonul Evenimentele mele, puteți vizualiza toate evenimentele pe care le-ați publicat.

4. Altele

În caz că informațiile de mai sus nu vă sunt suficiente pentru situația punctuală cu care vă confruntați, vă rugăm să ne contactați utilizând formularul de contact sau e-mailul contact [at] eventsonline.ro